Travessera Carrer Tarragona, S/N, Batea 977 43 03 63 secretaria@fundacioterraalta.com
(0 votes)
Durant tots aquests anys hem donat servei a molta gent amb la màxima cura, dedicació i professionalitat i sempre treballant amb la il•lusió d’aconseguir el benestar màxim dels nostres usuaris. Aquest procés no ha estat fàcil, han existit entrebancs, però en tot aquest temps podem dir que la Fundació ha ajudat a moltes famílies que han confiat i confien en la nostra empatia i dedicació, principalment al col•lectiu de la gent gran i familiars. Aquesta és la nostra satisfacció més gran, pensar en aquesta trajectòria, per això volen seguir celebrant aniversaris amb nous projectes, amb noves il•lusions, adaptant-nos com sempre al que demana el nostre entorn, com hem fet als temps actuals, ara la pandèmia que ens envolta i a les circumstàncies que ens toca viure.
Volem agraïr com sempre a les persones que durant tots aquests anys ens han ajudat i han col•laborat, al personal que ha treballar i que treballa actualment a la Fundació, a la junta directiva i a tots aquells que han fet possible i han donat vida i recolzament a aquest gran projecte humà.
✨ FELIÇ ANIVERSARI ✨
El patronat.