Travessera Carrer Tarragona, S/N, Batea 977 43 03 63 secretaria@fundacioterraalta.com
(0 votes)

20è aniversari de la Fundació Terra Alta

El 20è aniversari

Avui és una data molt important per la Fundació Terra Alta sXXI, ja que compleix vint anys des del seu inici el 29/03/2001,vam començar a servir a la Comarca amb conciencia de formar part d'ella i al costat dels més dèbils: les persones grans,aquelles als quals la vida s'esfondra.

Vivim temps difícils, plens de preguntes i d'inquietuds. Sobre el present i sobre el futur. Sentim les absències i les distàncies. Es ha marcat la solitud.

Però no hem estat sols durant aquest 20 anys. Volem agrair-vos,en nom de tots els que constituïm el Patronat de la Fundació i tota la plantilla de treballadors, el vostre recolzament i generosa aportació vers als nostres programes i projectes d'atenció i acompanyament als més desvalguts de la nostra Comarca.

A tot, a tu i a nosaltres, ens ha tocat optar pel que és essencial. Essencial és allò que queda quan tot el que crèiem absolut, primordial i necessari, s'ha volatitzat. No hem tingut més remei que admetre que som limitats i fràgil; no som autosuficients, ni tenim el control de tot. Hem aprés que sols no podem superar aquesta crisi, ens necessitem uns dels altres, hem degustat l'amargo de la vulneralitat, però no ens deixarem vèncer,tenim una oportunitat: discernir el futur d'aquí la posta en marxa d'uns serveis nous,volem seguir celebrant aniversaris amb nous projectes, amb noves il·lusions, adaptant-nos com sempre al que demana i necessita el nostre entorn, com hem fet als temps actuals, ara la pandèmia que ens envolta i a les circumstàncies que ens toca viure.

Als que sobrevivim dir-vos que de vegades no ens creiem la sort que tenim de poder ajudar als altres. Un cop més, moltes gràcies per tot l'ajut que rebut de tants.

Deia el Papa Francesc (2013)" La mesura de la grandesa d'una societat està determinada per la forma en què tracta a qui està més necessitat"

El Patronat

Read 1069 times Last modified on Dimarts, 30 Març 2021 20:18