Travessera Carrer Tarragona, S/N, Batea 977 43 03 63 secretaria@fundacioterraalta.com
(0 votes)
Bon dia a tothom ?
Des de la Fundació volem col•laborar amb La Marató @lamaratotv3
? Aquest any, es dedica La Marató a la salut mental. És essencial cuidar-nos físicament, però igual d’important és cuidar-nos psicològicament i emocionalment. Hem de trencar els murs i mites sobre la salut mental i sobretot, hem de demanar ajuda quan la necessitem!
? Volem donar les gràcies a les families que ens han ajudat amb la cistella donant productes. Sense vosaltres no seria el mateix, sou genials!
? Podeu comprar els números del sorteig de la cistella a la Fundació (Batea) o a les treballadores del centre, per 2€ cada tira. Tots els beneficis aniran destinats a La Marató.
? El sorteig es realitzarà en directe pel nostre instagram.
Moltes gràcies a tothom! Lluitem per la salut mental, lluitem per nosaltres, per totes ?

Read 632 times Last modified on Dilluns, 13 Febrer 2023 14:40