BONES NOTÍCIES!!!!. AVANT!!

El dia 10 de Maig del 2019 i (superades les campanyes electorals), ens és grat posar en general coneixement que s’ha fet per fi justícia i l’Audiència Provincial de Tarragona ha arxivat la causa que s’estava seguint contra la Fundació Terra Alta Segle XXI i contra el president Miquel Joan Rams Suñé.(Per part de l’Ajuntament de Batea del que fa més de 4 anys que es va inicià)

L’Aute núm.288/2019 de la Secció Quarta de l’Audiència declara literalment “El sobreseïment lliure respecte el Sr.Rams, president i legal representant de la Fundació Privada Terra Alta Segle XXI” donada “L’INEXISTÈNCIA de falsedat en el certificat aportat”.

Que el sobreseïment sigui lliure significa que no hi havia res malament que reclamar. Que de cap de les maneres l’actuació de la Fundació podia ser considerada un delicte de falsedat.

Des dels nostres inicis, l’honestedat i el compromís amb la veritat i la societat han estat la nostra bandera, fins i tot quan hem estat víctimes de les més abjectes calúmnies i difamacions. I amb aquest compromís amb la veritat seguirem infatigables lluitant sense por;. Després de tots els anys, els sofriments i les vexacions que hem hagut de suportar; la justícia s’ha acabat obrint pas.

És temps de  celebració que volem compartir amb tots vosaltres. L’arxiu de la querella per falsedat assegura la continuïtat de la Fundació per molts anys. Estem contents per poder assegurar la continuïtat dels nostres 33 treballadors/es i per poder seguir prestant un servei de qualitat a la Comarca i al poble de Batea. Quina injustícia hauria sigut que aquesta acusació infundada hagués tirat per terra tant esforç, tants anys de lleial servei al territori!

Volem donar-vos les gràcies pel vostre suport durant aquests anys, la gent de Batea i de la Comarca de la terra Alta , sense vosaltres hauria esta més dur suportar totes les acusacions injustes que hem sofrit.

El Patronat